شما برای مدیریت کارها و فراموش نکردنشان از چه روشی استفاده میکنید؟ چگونه زمانتان را مدیریت میکنید و چطور از عهده وظایف و تعهدات گوناگون برمیآیید؟
جیتیدی (Getting Things Done) مجموعهای از رفتارها و تکنیکهاست که به کمک آنها میتوان کنترل کامل زندگی و شغل را در دست گرفت و در جهت پیشرفت شخصی، به بهترین وجه ممکن گام برداشت.
لینک شرکت در وبینار:sr.kmu.ac.ir/ch/vu
کرمان، ابتدای محور هفت باغ علوی، پردیس دانشگاه علوم پزشکی، دانشکده پیراپزشکی، طبقه سوم، مرکز آموزش مجازی شهید آیت الله رئیسی
فاکس: 31336764-034
تلفن: 31336764-034
ایمیل: vukmu@kmu.ac.ir
کدپستی: 7616911333