۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ شنبه ۱۸ تير   تاریخ بروزرسانی: ۱۴۰۱ شنبه ۱۸ تير   

در روز چهارشنبه 15 تیرماه، جناب آقای دکتر محمد خاکساری حداد، معاون محترم آموزشی دانشگاه به همراه جناب آقای دکتر عبدالله جعفرزاده، رئیس محترم مرکز امور هیات علمی از مرکز آموزش مجازی دانشگاه بازدید نمودند.
 

پس از بازدید مدعوین از فضای فیزیکی مرکز و امکانات و زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری، در جلسه ای که با حضور مدیر مرکز آموزش مجازی دانشگاه، مدیران گروه های آموزشی مرکز، دبیر آموزش مداوم دانشگاه، کلیه کارکنان مرکز آموزش مجازی و میهمانان ایشان تشکیل شد، به مسائل مختلفی از جمله معرفی کارکنان و مدیران گروه های آموزشی مرکز به همراه شرح وظایف و مسئولیت های ایشان، معرفی سامانه ها، زیرساخت ها و قابلیت های آنها، مروری بر فعالیت های گذشته از زمان جابه جایی مرکز تا کنون، مروری بر مسائل سازمانی، آیین نامه ها، شیوه نامه ها و رویه های در حال تغییر، وضعیت جایگاه تشکیلاتی و اعتباربخشی علمی مرکز، بحث در خصوص اهمیت و جایگاه شورای آموزش مجازی دانشگاه و مسائل مرتبط با آن، تجمیع و تطبیق دیدگاه های گذشته و جاری در این مرکز و مراکز مرتبط با رویکرد کارگروه های ده گانه به ویژه کارگروه توسعه آموزش و فناوری های نوین ارتقا یادگیری، برنامه های توسعه آموزش های مجازی و تبادل نظر با مدیران گروه های آموزشی، کارشناس مسئول و سایر کارکنان و میهمانان در خصوص برخی فعالیت های درآمدزا در این مجموعه پرداخته شد.
 

در این جلسه مقرر گردید فرآیند تبدیل مرکز آموزش مجازی به دانشکده آموزش مجازی که بارها از طریق وزارت خانه پیگیری شده بود، مجددا از سر گرفته شود. فرآیند تاسیس رشته یادگیری الکترونیکی نیز که توسط نامه ای از سمت مرکز مطالعات و توسعه آموزش های پزشکی به وزارت خانه ارسال شده بود، پیگیری گردید. پیشنهاد تاسیس کارگروه رفع چالش ها و نیازها، همچنین تدوین فرآیند درخواست خرید و درخواست جنس از انبار به صورت الکترونیکی و بروزرسانی چارت تشکیلاتی مرکز آموزش مجازی توسط جناب آقای مهندس قاسمی مطرح شد که مورد حمایت معاونت آموزشی واقع گردید و بلافاصله با تماس تلفنی در جلسه پیگیری و به تصویب رسید. پرداخت حق التدریس معوق اساتیدی که کارگاه و دوره برگزار کرده بودند نیز در دستور کار قرار گرفت و نهایتا با پیشنهاد تشکیل شورای آموزش مجازی دانشگاه به صورت مستمر و جدی موافقت گردید.